7 põhjust, miks sa kaalu ei kaota…

7 põhjust, miks sa kaalu ei kaota…

Sa käid kaks korda päevas jõusaalis. Oled sätestanud ranged reeglid oma igapäeva menüüs. Sa oled endale keelanud suhkrud, rasva ja enamus “ebatervislikud” süsivesikud. Sa hoidad ennast elus kiudainete ja veega.
Põhimõtteliselt teed sa kõik võimaliku, et kaalu kaotada. Kuid rasv ei lähe ära.
Miks?

Siin on 7 peamist põhjust, miks kaal ei lange:

1. Vähe rasva
Sa oled lisakilode kaotamise nimel hoidanud rasvast eemale ja siis öeldakse midagi sellist. Kuid oota. Nende sõnade taga peitub tõde. Kui öeldakse, et sa ei saa piisavalt rasva, siis peetakse silmas tervislikke rasvu. Ebatervislikud rasvad on transrasvhapped ja töödeldud rasvad. Tervislikud rasvad, mida saab kalast, munadest, avokaadodest, kookospähklitest jne… on vajalikud raku funktsioonide jaoks.
Vastupidiselt populaarsele veendumusele – tervislikud rasvad ei muutu ekstra kilodeks.

2. Liiga palju puuvilju
Puuviljad sisaldavad suhkruid.
Sarnaselt süsivesikutega, lagundatakse puuviljas sisalduv suhkur peensooles glükoosiks. See põhjustab kõhunäärmes insuliini vabastamise ning insuliin ladustab üleliigse glükoosi rasvana (halb rasv).
Tarbi puuvilju, kuid veendu, et need moodustaks madala süsivesikute ja kõrgete antioksüdantide kombinatsioonid, nt. marjad ja luuseemnetega puuviljad.

3. Ei maga piisavalt
See on üks peamisi põhjusi, miks kaal ei lange.
Unegraafikul on suur mõju meie hormoonide tasemele ja hormoonitase määrab ära, kui rasvunud või kõhnad me oleme.

4. Liiga stressis
Iga kord, kui oled stressis, kas psüühiliselt, emotsionaalselt või vaimselt, sinu keha reageerib kemikaali kortisool vabastamisega. Kroonilise stressi tulemuseks on rasva ladestumine vöökoha ümber.

5. Liigne kardiotreening
Tundide viisi jooksulinti ei garanteeri lamedat kõhtu. See pigem garanteerib sulle suure kõhu.
Kuidas?
Sinu keha, minu keha või ükskõik kelle keha põhimõtteliselt võtab treeningut stressina. Anna kehale seda liiga palju ja kemikaal nimega kortisool vallandub.
Ja mida teeb liigne kortisool? Sa tead vastust…

6. Liiga vähe kaloreid
Kalorite piiramine võib aidata kaasa kaalulangusele ja sa arvad, et mida vähem kaloreid, seda suurem kaalukaotus.
Kuid siin sa eksid. Su keha võtab halastamatut kalorite piirangut kui nälgimist ja toimib vastupidiselt. Antud juhul töötab kaalulanguse vastu.

7. Keha ülekoormamine süsivesikutega

Keha ülekoormamine süsivesikutega on peamine põhjus, miks kaal ei lange. Liiga palju töödeldud süsivesikuid võivad mängida insuliini tasemega. Kui see jätkub, muutuvad rasvarakud vastupidavaks ning siis ei vähenda neid siin maapeal trenn ega toitumine.

Related posts