Lisa 1 teelusikatäis SEDA SEGU kohvile ja kaota kaalu!

Lisa 1 teelusikatäis SEDA SEGU kohvile ja kaota kaalu!

Mitte ainult ei ole hommikune tass värsket sooja kohvi maitsev, vaid lisaks on sellel ka mitmesuguseid eeliseid tervisele. Kohvis sisalduv kofeiin paneb hommikul ainevahetuse tööle ning mõõdukas joomine võib soodustada tervet südant ja kaitsta mitmete haiguste eest.
Kui sa armastad oma hommikust tassi kohvi ja püüad kaotada mõned ekstra kilod, oled sa õnnega koos. Lisades oma tavapärasele tassile kohvile mõned lihtsad koostisosad, võid kiirendada ainevahetust, põletada rohkem kaloreid ja sulatada ära kangekaelse rasva, millest keha nii lihtsalt vabaneda ei suuda. Kõik, mida vajad on: kaneel, kookosõli ja mesi. Võid soovi korral lisada ka kakaod!
Põhjused, miks see toimib:

Kaneel
Kaneel on tuntud oma võimsate raviomaduste tõttu ja seda juba sajandeid. See on täis antioksüdante ja sellel on põletikuvastased omadused, mis aitavad võidelda kehas olevate infektsioonide ja põletikega. See alandab ka kehas veresuhkru taset, hoiab täiskõhu tunnet kauem ja see aitab kaasa kehakaalu langemisele. Arvatakse, et kaneel suurendab veresuhkru ainevahtust, mis jagab suhkru energiaks, võimaldades kehal säilitada vähem rasva. On olemas kahte erinevat sorti kaneeli: Cassia ja Tseilon. Tseilon on tuntud kui tõeline kaneel ja usutakse, et see on kasulikum. Seega jää Tseilon kaneeli juurde!

Kookosõli
Kookosõli on rasv, kuid tervislik rasv! Kuigi enamus rasvasid sisaldavad pika ahelaga rasvhappeid, siis kookosõli sisaldab peaagu täielikult keskmise ahelaga rasvhappeid, mis metaboliseeruvad erinevalt. Need suunatakse seedetraktist otse maksa, kus need kas kasutatakse kohe energiaks või muudetakse rasva ladestamise asemele ketooni kehadeks. Kookosõli on looduslikult termogeneetiline, mistõttu suurendab see ainevahetust ja energia tarbimist ja tulemuseks on efektiivsem rasvapõletus!

Mesi
Jah, mesi sisaldab suhkrut. Tavaliselt kasutab keha suhkru seedimiseks sinna ladustunud vitamiine ja mineraale, mis on olulised ka rasvade lahustamisel. Mesi sisaldab endas toitaineid, sealhulgas rauda, naatriumi, kaaliumi, fosforit, tsinki ja kaltsiumi, mistõttu on seedimise protsess suhkru ja toitainete vahel tasakaalus.

Mesi on ka hea vitamiiniallikas, sealhulgas foolhappe, niatsiini (B3-vitamiini), riboflaviini (B2-vitamiini), C- ja B6-vitamiini. Uuringud on näidanud, et mesi võib suurendada kehas “head” kolesterooli taset, vähendades südame stressi ja võimaldades inimestel olla aktiivsemad ja tervislikumad, mis soodustab kaalukaotust. Kasuta parimaks tulemuseks toorest, filtreerimata ja pastöriseerimata orgaanilist mett.

KOOSTISOSAD:
* 1 teelusikatäis kaneeli;
* 3/4 tassi kookosõli;
* ½ tassi toormett.

VALMISTAMINE:
Sega kokku kõik koostisosad kuni saad ühtlase segu.
Säilita kaetud tassis.

KASUTAMINE:
1. Kui sa valad endale hommikul tassi kuuma värsket kohvi, lisa sellele 1-2 teelusikatäit valmissegu.
2. Sega ja joo!

Related posts