Mitu sammu päevas võiks aidata kaasa kaalukaotusele?

Mitu sammu päevas võiks aidata kaasa kaalukaotusele?

Kui sa otsid viisi, kuidas kaalust alla võtta ja olla terve, siis kõndimine on sinu jaoks.
Ei ole vaja lugeda süsivesikuid, rasva gramme või kaloreid. Lihtne viisi muuta toitumist ja treenimist ilma range kavata.

Kui palju kaoreid kõndides põletame, sõltub kahest tegurist:
1. Kõndimise alast;
2. Kehakaalust.

Et olla veel täpsem ja konkreetsem, siin on numbrid, mida teadma pead:

45. aastane isik, kes kaalub 70 kg, võib põletada kiirkõnniga 400 kcal tehes 10 000 sammu. Kaalust alla võtmiseks tuleks vähendama päevast kalorite tarbimist 600 kcal võrra.
100 kalori põletamiseks tuleb teha 2000 sammu. See on umbes 1.6km. Selleks, et kaotada umbes 500 g, tuleb põletada 3500 kalorit.
Parim ja tervislikum viis kaalu kaotamiseks ja et ei tekiks jojo efekti, on 500 g nädalas. See tähendab, et sa pead ühes päevas põletama 500 kalorit või kõndima päevas 8 km.

Lihtne eks? Selle jaoks pead sa muutma mõnda harjumust.

Kasulikud nõuanded, kuidas rohkem kõndida:
1. Jaluta oma lapsed kooli;
2. Väldi igapäevaselt bussi; sa võid minna koju või tööle jala;
3. Kasuta lifti asemel treppe;
4. Pargi auto oma sihtkohast kaugemale, et sa saaksid kõndida jne.

Kui tihti peaks kõndima, et kaalu kaotada?

Esimesel kolmel päeval soovitatakse kõndida ainult 15-20 minutit ja seda harjumise eesmärgil. Aja jooksul, kui sa tunned, et oled valmis, võid tasapisi suurendada aega 30. või isegi 60. minutile päevas.
Teaduslikult on tõestatud, et see on tõhus viis kaalu langetamiseks.

Mõne aja pärast muutub kõndimine sulle tavaks, nii et sa ei ole isegi teadlik, et oled kaalud kaotanud või et teed selle nimel midagi.
Ära unusta kõndida ja kaalunumber muutub ise.

Related posts