Võimalused, kuidas toime tulla vedelikupeetusest tingitud kaalutõusuga…

Võimalused, kuidas toime tulla vedelikupeetusest tingitud kaalutõusuga…

Vedelikupeetus on tavapärane rasedate naiste, ravimeid tarbivate ja vähese liikumisega inimeste puhul. Vedeliku kogunemise tagajärjeks on tursed ja kaalutõus. Õnneks teavad teadlased, mis põhjustab vedeliku kogunemist ja neil on paar nõuannet, kuidas kaalu vee arvelt kaotada. Selle jaoks tuleb oma igapäeva rutiinis teha paar muudatust.

Põhjus: Liiga palju naatriumi
Süües toite, mis sisaldavad liiga palju soola, on tulemuseks vedeliku kogunemine kehasse. Eriti siis, kui ei jooda piisavalt vett, mis soola organismist välja loputaks. Rohke soola tarbimise tagajärjel hakkab keha vett hoidma, et säilitada selle loomulik tasakaal.
Lahendus: Söö vähem töödeldud toitu
Lihtne lahendus on asendada valmistoit looduslike toiduainetega. Karbi pastad, supid ja isegi konserveeritud köögiviljad sisaldavad märkimisväärses koguses naatriumi. Vali värsked ja külmutatud köögiviljad ning vähese naatrumi sisaldusega supid ja kastmed.
Lisaks võiks traditsioonilise lauasoola asemel võtta kasutusele Keldi meresoola või Himaalaja soola, sest need soolad väidetavalt aitavad vähendada vedelikupeetust.

Põhjus: Vedeliku puudus
Keha tahab elada. Kui sa ei joo piisavalt vett, hakkab keha võitlema ja ellu jäämise nimel vett säilitama.
Abinõu: Joo rohkem vett
Päevas peab kindlasti jooma vett, et kindlustada keha korrapärane toimimine. Kui sul on raske vett juua, siis proovi lisada oma menüüsse rohkem puu- ja köögivilju, mis on suurema vee sisaldusega.

Põhjus: Magneesiumi puudus
Vedelikupeetus võib olla ka magneesiumipuuduse sümptom. Keha kasutab magneesiumi peaagu kõikides protsessides. Kui kehas ei ole piisavalt magneesiumi, ei saa see korralikult funktsioneerida ning hakkab vett koguma.
Abinõu: Söö kõrge magneesiumi sisaldusega toite
Lisa menüüsse toidud nagu avokaado, pähklid, teraviljad, spinat, jogurt ja tumerohelised toiduained. Need on kõrge magneesiumi sisaldusega ja on ka muidu tervisele kasulikud.

Kuigi vedelikupeetus mõjutab kaalunumbrit, võib see olla ka märk, et pead muutma oma eluviisi. Piisava vee joomine mõjutab kaalu, une kvaliteeti ja energiataset. Süües piisavalt puu- ja juurvilju ning juues piisavat vett, aitad kehal korralikult funktsioneerida nii, et see ei pea hoidma endas liigset vett. Püüa juua vähemalt 8 klaasi vett päevas.

Related posts